Sunday, 10 June 2012

Kau sahabat,kau Teman Sejati .......,



Yasmin Johan Eusoffe


(1995-2012)

Yasmin Johan Eusoffe. Selalu panggil dia min. Seorang kawan. Kenal dari Myspace ke Fesbuk sampailah ke Twitter.ckp nok buat skype?tk sempat nk buat skype kn?? herm 2,3 minggu aku pegi kL,blik2 tup2 kau dah tkde. 5jun tuh aku dah terbaca paper metro"TIGA PELAJAR SMK MAHSURI MAUT",aku x prasan langsung yg mangsa tu arwah..2ari sblum ak pegi KL, kau de balas chat box tngh2 mlm bgtaw yg kau mimpi,ulat kluar kut mulut ,then ckp pelat..n pas tu meraung raung pnggil papa..,pastu tk tdur trus"aku ingat lagi laa,ade lagi msg tu"~ Allah lebih menyayangi awak yasmin. Semoga arwah ditempatkan bersama orang yang beriman. Sama-sama kita doakan kesejahteraan beliau. Ameen Ya Rabbal Alamin.


p/s : sorry untuk post kali ni. kuasa ALLAH)

::al-fatihah..Moga Yasmin Johan Hunwick ditempatkan oleh orang2 yg beriman,takziah buat keluarga allahyarhamah..Aminn :'(,seperti tidak percaya Yasmin telah meninggal... moga selamat beliau di sana.Saya sangat terkejut akan pemergian arwah . Baru sahaja saya kenal dengan beliau melalui myspace bbrpa tahun yg lepas . Sekarang beliau sudah takda . :pernah brkongsi idea tntg prmslhan remaja brsama2 arwah:Akan ku kenang beliau selalu . Semoga ditempatkan dikalangan orang-orang beriman::



Cinta Allah Adalah Cinta Yang Kekal Abadi Selamanya